קידום אתרים בחו"ל

חברת קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל הופך במהרה לחלק מאסטרטגיית השיווק של כל אתר

בעולם וברובו ככולו הוא מכוון למנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל.

בשורה התחתונה, חברה לקידום אתרים אורגני של אתר הוא פועל יוצא של שיפור הדירוג של כל הדפים המרכיבים את האתר

בתוצאות של מנועי החיפוש השונים, ובראש ובראשונה ב"גוגל".

ככל שהדירוג של דפי האתר במנועי החיפוש גבוה יותר, כך עולה כמובן הסיכוי של הגולש להיחשף לאתר שלכם

כאשר הוא מקליד את מילות החיפוש שלו.

מדובר בתחרות מתישה וסיזיפית, שאסור לנוח בה לרגע.

אני יכול לספק לך כמה אסטרטגיות ל- קידום אתר אורגני בחו"ל .

הנה כמה צעדים שתוכל לנקוט:

1. לוקליזציה: התאם את תוכן האתר שלך לשפה, לתרבות ולהעדפות של שוק היעד. תרגם את האתר שלך לשפה המקומית והבטח שהוא יהדהד עם קהל היעד.

קידום אתרים בינלאומי : בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש במדינות היעד שלך. בצע מחקר מילות מפתח כדי לזהות מילות מפתח רלוונטיות ולשלב אותן בתוכן האתר שלך, במטא תגים, בכתובות האתרים ובכותרות. בנוסף, שקול ליצור גרסאות ספציפיות למדינה של האתר שלך או להשתמש בתגי hreflang לציון מיקוד לפי שפה ואזור.

3. שיווק באמצעות תוכן: צרו תוכן בעל ערך ואיכות גבוהה המותאם לקהל היעד שלכם. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, מאמרים, סרטונים, אינפוגרפיקה ועוד. קדם את התוכן שלך בערוצים שונים, כגון מדיה חברתית, בלוגים אורחים ושיווק בדוא"ל.

4. שיווק במדיה חברתית: נצלו את פלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות במדינות היעד שלכם כדי לתקשר עם הקהל שלכם. צור פרופילי מדיה חברתית מקומיים ושתף תוכן רלוונטי, צור אינטראקציה עם משתמשים והפעל מסעות פרסום ממוקדים כדי להגביר את נראות המותג שלך.

5. שיווק משפיענים: שתפו פעולה עם משפיענים או בלוגרים מקומיים שיש להם קהל עוקבים משמעותי בשוק היעד שלכם. הם יכולים לעזור לקדם את האתר והמוצרים/שירותים שלך לקהל שלהם, ולספק דחיפה בנראות ובאמינות.

6. ספריות ורישומים מקוונים: שלח את האתר שלך למדריכים מקומיים ולרישומים עסקיים ספציפיים למדינות היעד שלך. זה עוזר לשפר את הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש המקומיות ומגדיל את הסיכויים שלך להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

7. שותפויות ובריתות: זהה שותפים או עסקים מקומיים פוטנציאליים שמתיישרים עם קהל היעד שלך ויש להם שוק יעד דומה. שתפו איתם פעולה במבצעים משותפים, קידום צולב או יוזמות שיווק משותף כדי להרחיב את טווח ההגעה שלכם ולבסס את המותג שלכם בשוק המקומי.

8. פרסום מקוון: שקול להפעיל מסעות פרסום מקוונים ממוקדים, כגון מודעות תשלום לפי קליק (PPC) או מודעות לתצוגה, בארצות היעד שלך. פלטפורמות כמו Google Ads ופלטפורמות פרסום במדיה חברתית מספקות אפשרויות למקד לאזורים גיאוגרפיים ודמוגרפיים ספציפיים.

9. יחסי ציבור והסברה מקומית: צור קשר עם כלי תקשורת מקומיים, עיתונאים ובלוגרים כדי ליצור סיקור עיתונאי ולבנות מודעות למותג בשוק היעד שלך. ספק להם כתבות חדשותיות, הודעות לעיתונות או תוכן בלעדי שמתאים לתחומי העניין והקהל שלהם. 10. נתח והתאם: לפקח ולנתח באופן רציף את ביצועי האתר ומאמצי השיווק שלך.

עקוב אחר מדדי מפתח כגון תנועה באתר, מעורבות, המרות והחזר ROI.

השתמש בנתונים אלה כדי לחדד את האסטרטגיות שלך ולקבל החלטות מושכלות כדי לייעל את קידום האתר שלך בחו"ל.

זכרו, קידום אתרים אורגני דורש זמן ומאמץ. חיוני שיהיה קהל יעד מוגדר היטב והבנה מעמיקה של העדפותיו והתנהגויותיו בשוק היעד. בהצלחה בקידום האתר הבינלאומי שלך!

 

 

 

 

ברק כהן קידום אתרים

בגלל המקצועיות:

לכל אתר מתבצע אפיון מוקפד בהתאם לתחומו, ועבודת הקידום נעשית במקצועיות גבוהה ע"י מקדמים שצברו שנים של ניסיון בתחום. איננו מבטיחים הבטחות שווא כמו חברות רבות לקידום אתרים באינטרנט כגון: "תוך חודשיים תגיעו למקום ראשון בגוגל…"אנחנו מבינים כי עבודת קידום אתרים באינטרנט היא עבודה הדורשת סבלנות, איכות ומקצועיות, ומעניקים לכל לקוח הערכות מפוכחות המבוססות על ניסיון וידע רב בתחום.במהלך השנים האחרונות צברנו כוח רב של אתרים בבעלותנו ומאגר נרחב של אתרים אחרים מהם אנו יכולים לקבל קישורים עבור אתרי הלקוחות, כדי להביא את אתרך למטרה הסופית: שיפור משמעותי של מיקומו בגוגל, והגברת החשיפה והמכירות.

בגלל המחיר:

אנחנו מציעם ללקוחותינו חבילות אטרקטיביות במחירים סבירים, כך שגם עסק אשר תקציבו נמוך יוכל ליהנות משירותי קידום אתרים באינטרנט יעילים ואיכותיים במחיר שיוכל לעמוד בו.

אתר אינטרנט הפך בשנים האחרונות לפריט חובה כמעט לכל עסק קטן כגדול ומהווה חלון ראווה המשמש לקידום העסק והגדלת מחזור המכירות. בעקבות כך – גם חלה התפתחות מואצת בכל הנוגע לתעשיית קידום האתרים.אנשי מקצוע בתחום הינם מצרך מבוקש, וחברות רבות, כמו גם אנשים פרטיים המחזיקים באתרים למטרת רווח, נעזרים בשירותיהם של חברות לקידום אתרים.

קידום אורגני בגוגל:

הכוונה היא לקידום אתרים אורגני – מיקום האתר שלך במקומות הגבוהים ביותר בתוצאות החיפוש של גוגל לביטויי חיפוש מסוימים. בניגוד לשיווק ממומן בגוגל, לא מדובר כאן במודעות פרסומת בתשלום אלא בתוצאות "טבעיות" שמנוע החיפוש של גוגל מציג לגולשים. על המילה טבעיות מרמזות על כך כי למרות שמדובר לכאורה בתוצאות טבעיות שמוצגות, ברוב המקרים תאלצו לשלם עבור כך לחברות קידום אתרים באינטרנט , בעיקר במידה ואתם מעוניינים לקדם מילות חיפוש תחרותיות. גוגל מדרג אתרים בתוצאות החיפוש בהתאם לפרמטרים רבים, המרכזיים שביניהם: המצאות מילת החיפוש בכותרת ובתוכן העמוד, כמות הפניות מאתרים אחרים לאתר שלך עם טקסט של מילת החיפוש ( אם לדוגמא אתה מקדם ביטוי של "ייעוץ עסקי", אז ככל שיהיו יותר אתרים שיפנו לאתר שלך עם הטקסט ייעוץ עסקי, שלחיצה עליו תוביל לאתרך, וככל שאתרים אלו יהיו יותר איכותיים ורלוונטיים לביטוי זה – כך תתקדם במעלה תוצאות החיפוש), וותק ואיכות האתר ועוד. מחיר קידום אתרים באינטרנט יכול לנוע בין 1000-6000 ש"ח לחודש, אך עשוי להביא להחזר השקעה די מהיר ולהוכיח עצמו כשיטה מצוינת של שיווק באינטרנט, בהתאם לשווי השירות או המוצר שאתם מוכרים, כמות החיפושים שישנה למילות החיפוש אותם אתם מקדמים וכ"ו.

מה זה בכלל SEO?

SEO הם ראשי תיבות של "search engine optimization" (אופטימיזציה של מנועי חיפוש), מטרתו לשפר את מעמדו של אתר האינטרנט במנועי החיפוש השונים כגון "Google".