קניית קישורים והשפעתם על דירוג גוגל
קישורים נכנסים הם עדיין גורם דירוג בתוצאות חשוב.
עם זאת, חשוב להבחין בין קישורים טובים ואיכותיים / לקישורים רעים.
גוגל שמה דגש על בניית קישורים טבעית וממליצה באמצעות תוכן איכותי ומידע מעודכן.
קישורים שנרכשו בקניית קישורים אינם מעידים דבר על איכות האתר.
קניית קישורים היא בדרך כלל הדרך היחידה להשיג דירוג טוב.
הגדלת הפופולריות של קישורים קשה מאוד למימוש באופן טבעי במקרה זה.
מלבד זאת, לעתים קרובות נלחמים קשה על מילות מפתח כך שאין דרך חוץ מ – רכישת לינקים איכותיים.
קישור 1 ***************************************** 250 ש"ח כולל מאמר 350 מילה
5 קישורים ***************************************** 950 ש"ח כולל 5 מאמרים 350 מילה
10 קישורים ***************************************** 1750 ש"ח כולל 10 מאמרים 350 מילה
30 קישורים ***************************************** 4750 ש"ח כולל 30 מאמרים 350 מילה
קישור מאתר תוכן כלשהו ומפנה אל האתר שלך. מקדם אותך בגוגל.
קישורי מסמך – מצגת ועוד.
קישורים חיצוניים – קישור שמגיע מאתר לאתר אחר.
קישור nofollow
קישורים פנימיים
רכישת לינקים למטרת קידום האתר שלך בגוגל.
קישורים לקידום אתרים
לקידום אתרכם לראש לוח התוצאות.
1. מילות מפתח שאינן קשורות – אל תשתמשו במילות מפתח שאינן רלוונטיות לאתרכם, זה רק עלול לבלבל את מנוע החיפוש ולשבש את הסריקה.
2. דחיסת מילות מפתח – אל תשתמשו במילות מפתח בצורה לא טבעית. השתמשו בהן כפי שהייתם רוצים לקרוא אותן. קידום אתרים seo הימנעו ממשפט כמו: "אוכל לכלבים אוכל לכלבים אוכל לכלבים".
3. אל תחביאו מידע – אל תשימו לינקים בצבע הרקע, או טקסט בצבע הרקע. אל תחביאו מידע מהעין האנושית רק למטרת הסריקה של האתר. האמינו לנו ולגוגל שכל מידע סופו להימצא ולהתגלות.
4. הפרדת תכנים – אל תפרידו בין תכנים שנצפים על ידי הגולשים שלכם לבין תכנים שנצפים על ידי מנוע החיפוש. קידום אתרים מהיר אתם לא כותבים תכנים למטרות קידום אתרים אלא למטרות שירות עבור הגולשים והלקוחות שלכם.
5. אל תבצעו העברות אוטומטיות לדפים – אל תתנו לגולשים שלכם להגיע לדף שיש בו על פניו תוכן רלוונטי ולבסוף תעבירו אותו לעמוד אחר. אם גולש מגיע לדף, כנראה שהוא אמור לצפות בו ולא לסבול על חשבון קידום האתר שלכם.
6. אל תעתיקו תכנים, לעולם. אל תעתיקו ותדביקו טקסט מאתרים אחרים לאתר שלכם. אתם לא יכול לקדם את אתרכם על בסיס טקסט שכבר קיים ברשת. דאגו לכתוב טקסט עשיר וייחודי ששייך אך ורק לכם. גוגל יגלה בפשטות מהיכן מגיע התוכן.
7. אל תשימו לינקים לאתרכם שמאחוריהם ישנן מילות לא רלוונטיות. כלומר, לינק לעמוד בנושא קוסמטיקה שרשום על גביו
8. אל תשימו קישורים לאתרכם מאתרים SEO אחרים כך שעל גבי הלינקים תמיד מופיעה אותה מילת מפתח. אם תמיד מופיע אותו ביטוי, הרי שאתם מנסים לקדם את אתרכם בלבד ודרך זו לא נראית טבעית לגוגל שכן אנשים שונים כותבים לינקים בצורות שונות.
9. אל תפרסמו את אתרכם באתרים שאינם רלוונטיים אליכם כלל, ובטח שלא באתרים "מחשידים". אל תבצעו קידום אתרים בכל מחיר, למקור הקישורים צריכה להיות רמת אמינות גבוהה.
10. אל תשימו קישורים לאתרים בתמורה לכך שהם ישימו קישורים אליכם – המטרה בקידום אתרים היא לקבל קישורים לאתרכם בצורה טבעית, מאתרים שונים, עם מילות מפתח שונות. יצירת מעגל קישורים מרמז לגוגל שלא מדובר בתופעה טבעית אלא בקידום אתרים מוכוון ולא אמין.
לסיכום, עשרת הצעדים הללו אמורים להוות עבורכם בסיס התחלתי, עשר דיברות שעליכם לדאוג לשמור ולקיים. אל תנסו לאתגר את מנוע החיפוש והכי חשוב – אל תנסו לקדם את אתרכם למטרות קידום אתרים בלבד, נסו לספק לגולשים תוכן מעניין ואיכותי, כך שהם ירצו לשתף ולקשר אותו אליכם דרך אתרים אחרים. אחרי הכל – הגולשים הם המפרסמים הכי טובים בשוק.